пʼятниця, 28 червня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль був для мене цікавий з точки зору диференціювання завдань для учнів за їхніми навчальними потребами. Не завжди учні можуть спрямувати себе і правильно оцінити тому керівнику проекту треба достатньо детально створити різні форми для цього.
Треба визнати, що навчальна програма із стандарту зовсім до цього не пристосована і треба багато попрацювати в позаурочний час, щоб чогось досягти і потім читаючи електронний посібник, я побачив, що кругом в посібнику красною ниткою проходить навчання у класі на уроці але ж наші проекти направлені на виконання в позаурочний час і це дуже назручно коли переробляєш форми і змінюєш підходи до навчання. Може я не правий, тому очікую коментарів колег з цього приводу.

1 коментар:

  1. Пане Валентине!
    Ви вірно побачили, що дійсно тренінг направлений на те щоб розробити такий проект, в якому, навчання на уроці відбувається за методом проектів. Вся діяльність на уроці та в позаурочний час побудована по іншому, не традиційно. Це складно, але цікаво для творчого вчителя. Ця версія і направлена саме на те, щоб показати реальну можливість саме на уроках навчатись за методом проектів. Шукайте, творіть і у Вас все вийде.

    ВідповістиВидалити