вівторок, 25 червня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія.

При опануванні модуля 4 я зрозумів, що потрібен вхідний контроль знань учнів, для виявлення їх навчальних потреб, але я зовсім не згоден зі змістом подання інформації про проект у презентації викладача. Раніше застосовувалася чітка огранізація і структура вчительської презентації до якої входило 6 слайдів:
1. Титульний лист з назвою проекту.
2. Ключове запитання і гпотеза до нього (мотивуюча)
3. Що потрібно для реалізації проекту ( розбивка учнів на ланки, чіткі завдання кожній ланці).
4. Необхідний час  для виконання проекту і що потрібно за цей час зробити (яку табуретку??).
5. Як  необхідно представити результат своєї роботи (конференція, презентація і т.д.).
6. Рекомендовані інформаційні ресурси.
У тому, що ми робили на цьому етапі тренінгу на зовсім зрозуміло призначення презентації , яку нам запропонувал тренери. Можливо у когось виникли до цього питання власні думки то прошу відписатися у моєму блозі.

3 коментарі:

  1. Мені здається, що організація і структура презентації, яку ви створювали, цілком може бути розширена за межі тих чотирьох слайдів, що були запропоновані в посібнику. Вводячи щось нове, не обов'язково відкидати "старе". Додайте до вашої презентації ті слайди, які вважатимете за потрібне

    ВідповістиВидалити
  2. Спробуйте уважно читати підручник, адже там чорним по білому написано: "ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПОТРЕБ УЧНІВ".
    А та презентація, структуру якої Ви описали, це ЗОВСІМ ІНШИЙ ДОКУМЕНТ. Валентине, намагайтеся не зациклюватись на попередній версії програми.

    ВідповістиВидалити