четвер, 27 червня 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я ознайомився з бібліотекою оцінювання і визнав, що приклади оцінювання  не дуже підходять мені для оцінювання  роботи учнів у прокті. Щось дійсно запозичу, але в основному прийдеться обдумувати самому інструментарій для оцінювання.
В процесі роботи над цим модулем я був на межі нервового зриву, тому прошу вибачити мені різкі вислови і неприймати дуже до серця.
У ході реалізації проекту треба буде добре обдумувати форми оцінювання щоб вони надихали учнів на виконання завдань а не навпаки. Мабуть дуже корисним буде самооцінювання учнями своєї роботи у проекті так і оцінювання вкладу кожного члена групи.

1 коментар:

  1. Пане Валентине, у мене також неоднозначне відношення до системи оцінювання. Думала, що це тільки в мене таке враження від системи оцінювання

    ВідповістиВидалити